TME

Jan Martincek konfera na martincek.com
Středa Leden 26 23:22:34 CET 2011

Minimalne pickit 3 je o 11 eur drahsi ako na inom slovenskom webe
maloobchodnika.
Zajtra szukame kde je problem - zrejme obrat 40k eur nestaci :-)

j.

  _____

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of om1ct
Sent: Wednesday, January 26, 2011 11:17 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: TME

TME pritiahlo ceny a prava sa na SK podla vyjadrenia Micika heslom : Ale nik
vas nenuti u nas nakupovat ...

ivan

Citát Jan Martincek <konfera na martincek.com>:

> Zdravim.
> Doposlanie pokial viem bolo v TME na uhradu.
> Zajtra skontrolujeme ceny a som zvedavy...
>
> j.

Elektromontaz Bratislava s.r.o.
Jankolova 5
85101 Bratislava
ICO:35860995
IC DPH:SK2020217298
fax:+421262244858
mob.:+421903362454
mail: info na elektromontaz.sk

Informácie obsiahnuté v tomto dokumente sú určené výlučne pre potreby jeho
adresáta. Kopírovanie, zverejňovanie, distribúcia, preposielanie a ďalšie
šírenie je neprípustné.

The information contained in this document are intended solely for the
addressee of this document. Copying, publishing, distribution, forwarding,
and
further dissemination is prohibited.

Die Informationen in diesem Dokument enthaltenen Informationen sind
ausschließlich für den Adressaten dieses Dokuments bestimmt. Eine
Vervielfältigung, Veröffentlichung, Verbreitung, Weitergabe, und eine
weitere
Verbreitung ist untersagt.

Foglalt információkat ebben a dokumentumban kizárólag a címzett e
dokumentum.
Másolás, a könyvkiadás, elosztás, szállítmányozás, és további terjesztése
tilos.