Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Leden 26 23:20:10 CET 2011

pokial nejde o nejaku masovu aplikaciu kde je dolezita cena a co
najnizsia spotreba energie tak nema vyznam nieco navrhovat ale staci
kupit v drogerii typu minicircuits.
Pokial by bolo treba nejake specialne parametre typu ucinnost a pod. tak
sa da nieco zlepit z diskretnych suciastok, ale k tomu potom treba dobre
pristroje.
b.