Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Středa Leden 26 23:10:30 CET 2011

Pánové,
díky moc za tip na minicircuits, vyrábí přesně to, co ten člověk potřebuje.

Kde ten výkon skončí ani přesnou aplikaci netuším, dostal jsem pouze to
zadání, které jsem sem přeposlal - zákazníka jsem už varoval, že to
zrovna volné pásmo není...

Ivoš