Kdo navrhne - VF zesilovac 0,5-1 W / 200 MHz

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Leden 26 22:58:00 CET 2011

Je to tak jak píšete, technicky to není žádný problém,
je třeba to jen konfrontovat s platnýmiá předpisy .
Pro to ale tazatel dluží nějaké informace, hlavně pro co to je určeno
a jestli se s tím hodlá  vysílat do nějaké antény. .