[OT] Jak narezat trubky?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Leden 26 15:48:30 CET 2011

Jenze vy musite pouzit celociselne linerani programovani.
Jinak to cele spada do kateforie operacni vyzkum (operacni analyza).

Linerani programovani si muzete predstavit pro 2D ulohu jako
rovinu ve 3D, kde mate pomoci nerovnosti omezene moznosti pohybu
a vy hledate minimum/maximum tim, ze se pohybujete po omezujici hranici.
V okmaziku, kde hodnotici/anobe omezujici funkce zacne byt nelinearni,
jiz neni mozne tento algoritmus pouzit.

Slavek