Vetrna elektrarna po Americku...

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Středa Leden 26 15:04:08 CET 2011

A nebylo by jednodussi pridelat milion magnetu a jednu civku na snimani proudu ?

Poslouchal jsem Obamuv projev o investicich a ciste energii (vcetne te atomove) a elektroautech , tak se nedivim ze tam se vynoruji ruzni vynalezci.

vývoj software http://visualprog.cz

> Od: "Šerých Jakub"
> Komu: HW-news
> Datum: 26.01.2011 12:06
> Předmět: RE: Vetrna elektrarna po Americku...

Na druhou stranu mi to pripadne jako hezky a realizovatelny napad pro ruzne bastlire na detske tabory atd. Staci z par trubek svarit jednoduchy ram, pouzit soucastky ze stareho kola a pridat k tomu par vhodnych civek a silnych magnetu a muze se zacit s experimenty.

Jakub Serych