TME

Středa Leden 26 12:01:12 CET 2011

Dobrý den,
teď mi přišel od TME balíček. Objednáno vloni, něco přišlo hned, něco
začátkem ledna a teď zbytek (30 tranzistorů). Kouk jsem do faktury a je
tam 95 Kč za dopravu. Myslel jsem že když něco chodí po částech, že tu
dopravu platím jen jednou a pak už je to jejich problém. To tak mělo TME
vždycky? Nebo to v rámci přechodu na nový systém zavedli až teď?
Anděl