Vetrna elektrarna po Americku...

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Leden 26 09:43:51 CET 2011

Ten savonius je ale jeste jednodussi...vyrobite ho klidne z tvrde
lepenky kdyz na to prijde.

staci jen vyriznout dve kruhova cela z nejake preklizky a ty cela ulozit
v nejakem lozisku - klidne jen cepu - kdyz tu preklizku namazate treba
obycejnym mejdlem bude se to tocit take volne.

ty magnety pro nazornost muzete take nalepit na ty cela - dosahnete
stejne nazornosti - tedy deti take uvidi jak probihajici magnet kolem
civky generuje proud

--
S pozdravem
Radek Vicek