Vetrna elektrarna po Americku...

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Leden 26 09:36:54 CET 2011

Kdyz energie neni ve vetru, nebude ani v dratech. Takze to, ze se toci jeste
nic neznamena. Ze cena bude tady 2x to me uz ani neprekvapuje. Ja si pockam
na domaci reaktory ;)
PK

http://hobby.idnes.cz/nove-vetrne-elektrarne-pro-rodinne-domky-staci-vanek-ale-ta-navratnost-13p-/hobby-domov.asp?c=A110125_162501_hobby-domov_bma