Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 26 00:19:42 CET 2011

No kdyz Vy taky nevite, co chcete - napisete ze to chcete pres pult (ale
nenapsal jste, odkud jste), a kdyz Vam odpovim, kde to maji, tak
argumentujete Farnellem - tak si zajdete do Farnella, jestli to mate za
rohem, tam to vyjde nejlevneji...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 25, 2011 11:32 PM
Subject: RE:

Pokud jste si vsiml, tak primo v dotazu pisi, ze si baterku muzu
objednat za 6.59libry z UK a to vcetne postovneho tedy za cca 180Kc,
tudiz asi nebudu chtit zaplatit Alze 440 bez postovneho za totez. :-)

Jak zde jiz zaznelo, Farnell ji ma za necelych 29Kc a to rozhodne
nejde o prodejce, ktery ma nizke ceny.

Martin

>Co je na tom za shaneni? Prijdu, koupim, odejdu, viz google - akorat jsou
ceny (h)ruzne:

http://www.penta.cz/avacom-knoflikova-baterie-varta-v6hr-nabijeci-nimh-_d48611.html
http://digiprofi.cz/baterie-nabijeci/ni-mh/varta-v6hr-knoflikova-nabijeci-baterie-nimh
http://www.alza.cz/varta-v6hr-d204027.htm