kdo vyrabi feritove toroidy o velkem prumeru?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Leden 25 23:03:16 CET 2011

druha mriezka (screen grid) pomaha odtienit riadiacu mriezku od anody
cim by sa mala znizit millerova kapacita medzi mriezkou a anodou so
vsetkymi suvisiacimi efektami (to iste ako u tranzistorov medzi bazou a
kolektorom).
b.