Z80 assembler - prevod txt2num a obracene pro 32bit cislo

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Leden 25 20:37:31 CET 2011

> Zdravim konferu,
>
> vim ze je tady par lidi co ovladaji slusne Z80 assembler
> nema nekdo pekny kod na prevod cisla v ascii do 32 bit a obracene?
> pro 16 bit je na netu dost prikladu, ale na 32bitu uz toho moc neni.
>
> Pavel

Zdravim,
  tuhle jsem analyzoval soft v jednom takovem zarizeni se Z80 a delalo se to
tam pomoci tabulky 32bitovych hodnot mocnin deseti od 1 az do 1E6, pro prevod
txt -> bin maji 32bit akumulator napr. v BC a DE a postupne do nej nascitavaji
v cyklech jednotlive rady a pro zpetny prevod postupuji obracene - odcitaji
od nejvyssiho radu az do podteceni a podle poctu odecteni generuji jednotlive
cislice vysledku.
  Zdravi Pavel.