SoftStart na 3f s prikonem kolem 10kW

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 25 09:55:03 CET 2011

Zdravim,

chci se zeptat, zda nevite o necem podobnem - mam trochu zasadni
problem. Koupil jsem pomerne vykonny MIG/MAG svareci invertor a bohuzel
mi ho neustoji hlavni jistic B16 pred hodinama.
Invertor ma psany trvaly proud 3x14A ale rozbehovy proud je asi brutalni.

Psal jsem ted sice na EON zda by povolili zmenu charakteristiky hlavniho
jistice, ale mam takovej pocit, ze delaji znacne problemy s Cckem a o D
ani nemluve. Myslim, ze se to resilo uz pri zrizovani pripojky do dilny
- nepovolili vic nez prave B.

Proto bych chtel jeste zvazit moznost softstartu - preci jen tou
svareckou v dilne budeme svarovat jen minimalne - takze by ten softstart
byl pouzitelnej i jinde, kde jsou take slabsi jistice.

Diky za tipy na neco pouzitelneho.

--
S pozdravem
Radek Vicek