Ochranne pasmo vedeni nn

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Leden 24 20:36:41 CET 2011

To bylo.
Pokud nebyl novelizován zákon č.458/2000Sb. ,tak je to 7m od krajního neizolovaného fázového vodiče, ale pro napětí OD 1kV do 35kV.
Starší zařízení uvedená do provozu před platností zák.č.458/2000 a 222/1994 platí těch 10m, ale vždy se jedná o napětí OD 1kV.
Víc proberu zítra s revizáky.
Pavel Glajc

 10m od hrany, tedy od krajniho dratu.