kdo vyrabi feritove toroidy o velkem prumeru?

D daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Leden 24 16:37:54 CET 2011

Davidovi sa clovek nezavdaci... Najprv sa pyta ci mu niekto moze pozicat velky feritovy ring. Tak som na policke nadvihol moju zbierku elektronok krora je podopreta dvomi toroidmi o priemere asi 15cm. Musel som toroid nahradit zmiesavacom velkosti dlane aby nebola zbierka nakrivo.
Pan vyskusal a teraz sa stazuje ze je moc velky :-)))
b.

Sent from my iPhone