kdo vyrabi feritove toroidy o velkem prumeru?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 24 16:17:16 CET 2011

>ten, kdo tam ten puvodni ferit strcil jsem byl ja :)

No prosim! :-P

> [...]
>zavisle na pozici svazku je dobre tak pro turisty prochazejici se po CCC),
>dosel jsem - po zrale uvaze :) - k tomu, ze kdyz se k puvodnimu mericimu
>transformatoru prida ferit, oba dva ty toroidy (jeden je v mericim trafu)
>obali jednim zavitem, ktery se zatizi kapacitou, rekneme 30pF, tak dojde k
>'vynulovani' dipoloveho magnetickeho pole, ktere zapricinuje tu zavislost na
>pozici svazku, a zbyde pouze standardni 'monopolove' pole, ktere ve tom
>mericim aparatu nezpusobuje pozicni zavislost vystupniho signalu..... :)

Velmi pekna jedna veta (a aj to rozvinutie problemu v nasledujucich 3 vetach), aj ked nie vsetkemu rozumiem, ale dakujem za vysvetlenie.

Rypava otazka: tento problem sa u inych urychlovacov neprejavuje, resp. ako sa tam meria intenzita zvazku?

>Uz to mam v labaku a funguje to. Jediny problem je, ze pouzivam ferit, ktery
>je o neco vetsi nez ma byt, tak hledam alternativy

No, a nedalo by sa napriklad opytat v tom ferroxcube, ked su to uz raz Holandania, aj ked pod cudzim ne-EU jarmom...?

>pred tim, nez zajdu do
>dilen a reknu, aby mi to opracovali. Asi by me tam nemeli moc radi :)

Tie dielne su na ktorej strane: svajciarskej, alebo francuzskej? ;-)

wek