kdo vyrabi feritove toroidy o velkem prumeru?

David Belohrad david na belohrad.ch
Pondělí Leden 24 14:26:05 CET 2011

konkretni rozmer na milimetry je z toho duvodu, ze to budu strkat do LHC
misto toroidu, ktery uz tam je. Komplikovane je to o to vic, ze se ten ferit
musi rozrezat na pulku, aby se nemuselo v LHC otevirat vakuum. (otevreni +
zavreni vakuove komory = 4 tydny)

mrknu na to. dival jsem se u farnella, ktereho mame v cernu, a tam tyto
rozmery nebyly

d.