OT Duvody utajovani ceniku

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 24 13:50:23 CET 2011

Duvod zde uz asi padnul - alespon ja jsem to tipoval stejne. Proste
laviruji mezi tim co je ochotnej zakaznik ustat a co uz ne.
Prace maji tolik proto, ze trva pul dne nez zakaznikovu vysvetli, ze
kdyz neda IC tak ze nic nedostane.

Ceny tech komponent se meni mozna tak maximalne s kurzem USD.

--
S pozdravem
Radek Vicek