OT Duvody utajovani ceniku

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Leden 24 13:30:50 CET 2011

Bude  nutne si na to zvyknout.
Minuly rok jsem zabrousil do strojirenstvi  a kdybych mel resit neco
trvale , asi bych z toho scvoknul.
Zvlast kdyz je clovek zvykly z elektro oboru na farnel apod...kde clovek
muze srovnat, vybrat, zacit hned pracovat.
U strojirenskych firem je to des a hruza, clovek minimalne mesic poptava
cenu.
Pak v tom chaosu od vsech ruznych firem se nemuze ani vyznat.
Pote mu jeste x lidi telefonuje, zda si tu nabirdku vybral a kdyz ne tak
proc a zdfa jeste mohou upravit cenu kdyz uz mate vybrano na zaklade
nejlepsi nabidky, pokud nejaka prijde, to pak clovek ztrati predstavu
kdo co a proc totalne.

Jeden z uvadenych duvodu je rychle menici se cena komponent pro vyrobu :-)
Realne to vidim tak, ze proste maji tolik prace , ze se jim ani nechce
stale neco upgradovat a nebo vetsina jsou jen smelinari, kteri to maji v
nabidkach a poptavaji to teprve pri objednani....

LK