OT Duvody utajovani ceniku

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 24 11:51:42 CET 2011

Problem je, ze ja jsem na ten web prisel z vyhledavace, kdy uz jsem mel
vpravo nejake menu a kliknout na Home me nenapadlo (jinde nez na Home to
tam videt neni). Po prostudovani katalogu jsem automaticky kliknul na
Kontakty, kde jsem videl pouze adresu a mapu a v menu kontaktni
formular. Takze mi jen nedocvaklo se dal proklikavat tou strukturou v
Podpurnych tymech.

Jak jsem rekl beru zpet, ale to neni az to nejdulezitejsi.

Jinak mi prisly ceny za ta vedeni X-Rail od firmy Rollon. Sednul jsem si
na zadek - vyslo by to draz nez kdyz si koupim predepnute presne voziky
a brousene kolejnice treba od HIWIN (nektere modely az o 50% ceny
levneji). :-O

--
S pozdravem
Radek Vicek