OT Duvody utajovani ceniku

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Leden 24 11:22:52 CET 2011

Původní zpráva ze dne 24.1.2011 od HW CNCnet.info:

> Ano, ted jsem se tim jeste znovu proklikal a koukam, ze pres
> Kontakty->Podpurne tymy se da doklikat na konkretni obchodniky a
> maily:
> http://www.hennlich.cz/kontakt/berater.html?tx_teams_pi1[showUid]=62&tx_teams_pi1[area]=0&cHash=ad8c407f82

> vcera me to tedy nejak nedocvaklo - timto beru zpet, ze nemaji na
> sebe kontakt - ostatni co bylo receno a jak to probihalo plati

No mně to právě přišlo nějaké divné, když jsem na jejich web vlezl a
hned na domovské stránce vlevo viděl telefon, fax a e-mail. Na dvě
kliknutí jsem objevil jejich IČ, DIČ, několik bankovních spojení i
ekonomické údaje. A pak osobní kontakty (e-maily, telefony a mobilní
telefony) včetně fotografií příslušných produktových manažerů a
prodejních inženýrů. Co si přát víc?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601