SW na otestovani RAM v PC?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 23 19:58:17 CET 2011

Zazil jsem u meho byvaleho PC podobny problem jako popisuje kolega.
Memtest bez problemu, jednotlive pameti (2x1GB) jely bez problemu,
problem byl pri instalaci woken a take pri provozu.

Nakonec jsem to vyresil koupi dalsich 2x1GB RAM. Ty fungovaly obe OK v
dualchanelu.
Pak jsem jen tak zkusil pridat jednu tu starou. Jelo to take. Pak jsem
pridal i tu zbyvajici. Od te doby to jede bez problemu - PC ma ted zena.

Ty dvojice pameti jsou od jineho vyrobce a myslim ze nemaji ani stejne
casovani, ale to uz nevim.

Dal jsem po tom nepatral.

--
S pozdravem