elektro krabicka posledni zachrany

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 23 19:49:16 CET 2011

Ja kresadlo mam to z DX a krome tupe planzety kterou se kresa je to
naprosto bezproblemove. Dokonce jsem ji radeji uklidil mimo dosah deti,
aby nemely nejake roupy.
Na rozdelani ohne stacil treba papirovej ubrousek od svaciny a nasledne
sucha trava.
Samozrejme idelani by byl treba troud.

--
S pozdravem