Atomove hodiny

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 23 19:45:15 CET 2011

To preci nikdo nezpochybnuje. Kolega jen napada, dle meho spravne, ten
trosku bulvarni zpusob prezentovani jakou energii ten svazek ma.

Protoze, kdyz napisete, ze jako na x uzlu rozjeta letadlova lod (i mala)
tak to pusobi impozantne, pokud napisete ze to ohreje kubik vody na
86stC tak uz se nad tim zase tak moc lidi nepozastavi.

Hazeni joulama je totiz hrozne osidne...

--
S pozdravem
Radek Vicek