Atomove hodiny

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Leden 23 18:33:10 CET 2011

Akorat ze smyslem LHC neni pripravit vodu na Vasi koupel, ale posunout cele lidstvo dosud nevidanym zpusobem kupredu (za cca dva roky cinnosti na plnem vykonu ma potencial posunout fyziku castic dopredu o stejny kus, jako se posunula od jejiho vzniku az dodnes (cca 100let?)). Obavam se, ze Vasemu bojleru se tohle pri nejlepsi vuli nepodari.

Jakub Serych