SW na otestovani RAM v PC?

Sobota Leden 22 21:05:06 CET 2011

Tak jsem to nechal 3x projet  memtestem86 ( cca 2hodky) bez jedineho
nalezeneho problemu.
Po najeti Win7 x64 s obema moduly v PC behem 10min vytuhl Gadget
sidebar a byl restartovan.
Pri provozu s jednim modulem no problem.
Desku mam tuto http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=ogZlrSeVzUh9MKLO&templete=2,
BIOS posledni, pameti jsou dokonce v seznamu testovanych,
nepomohlo ani podtaktovani pameti z 1066 na 867.

Martin

>Zkuste vypnout dualchannel a pokud máte >= X2, nepoužívejte ho vůbec.
S pozdravem,
		Miloš Dašek