ctecka carovych kodu

Pikulík picom na volny.cz
Sobota Leden 22 16:22:27 CET 2011

Navod vypada stejne, ale nepochopil jsem jak ctecku nastavit pres
klavesnici.
kdyz sejmu kod pro "setup mode" tak vypise
:F1-F10=Options, Use ARROW KEYS to Toggle/Move, ESC=Exit
a po par minutach
:FUser Timeout - No Changes Made

Tady http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34625
pisou ze je to stejne jako
http://www.posline.com.mx/productos/SL2010/Manual_Programacion_SL2010,20,30,40.pdf
a na strane 22 je nejaky popis. Mate to tam taky? Na zacatku je popis
nastaveni pres klavesnici.

Martin Hanek