ctecka carovych kodu

Sobota Leden 22 14:25:43 CET 2011

Nastavuje se to na ctecce, ctecka se prepne do programovaciho rezimu a
nasledne se nacte kod pro prepnuti do US Keyb a kod pro ulozerni.
Ctecka pak funguje jak ma. Tedy takto to je asi u 5 druhu ctecek,
ktere znam. Bohuzel posledni dobou se rozmohl nesvar, kdy s cteckou se
dodava pouze zakladni manual
a pro tuto operaci je nutny kompletni programovaci manual, byva ke
stazeni z webu vyrobce.
Podobne lze naprogramovat, znaky, ktere se vladaji pred nebo za
nacteny kod, tedy cim se ma cteni ukoncit atd.

Matrin

>SK klávesnici jsem neřešil - zadavatel neměl. Scankódy jsem chtěl použít původně, ale byl s tím nějaký jiný problém. Tak jsem tam prostě jen hodil ten korektor, co jsem udělal kdysi pro úplně jiný program. Bylo to rychlejší řešení.

Clipboard se bezpečně pozná tak, že na jeden Change přijde všechno.

PH