Re: ctecka carovych kodu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 22 12:02:06 CET 2011

Není to zas tak hrozné. Mě se osvědčilo řešení, kdy textová pole, kam se mají zadávat čísla, mají na události Change korekci, která když se tam objeví písmenko ze skupiny "+ěščřžýáíé", nebo "!@#$%^&*()", tak ho automaticky převede na číslo. Funguje to na čtečku i uživatele. Prostě tyto klávesy pak na české i anglické klávesnici, se shiftem i bez, vedou vždy ke správnému výsledku. Uživatel může být pouze trochu zmaten, pokud se rozhodne opravit nějaké číslíčko uprostřed a ono mu to po napsání nového "čísla" hodí kurzor na konec :-)

No a pak je tu ještě problém s rozpoznáním, že zdrojem je čtečka: Tam se osvědčilo, že všechna textová pole detekují "podezřele rychlé napsání skupiny znaků" a inkriminovaná sekvence se tedy přepošle na místo kam patří. Ale pamatuji si, že s implementací byly nějaké komplikace.

PH