este k tym kondenzatorom

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Leden 22 11:57:19 CET 2011

Zdravim,
  podle mne lze jednoduse zjistit polaritu pomoci mereni proudu pres dostatecne
velky odpor. Pri spravne polarite se C nabije a proud ustane. Pri chybne
polarite proud stale potece - ale musi byt tak maly, aby to C neublizilo, cili
mit dostatecne velky odpor, coz samozrejme trochu prodlouzi dobu mereni.
  Zdravi Pavel.