Cisco vs Linux Re: Internet dve verejne IP?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 21 08:50:35 CET 2011

to jsem nejak nepochopil...mam LAN jedouci na gigovem switchi a ten je
pripojen teprve na ten Smothwall, ktery ma ted v mem pripade jednu WAN a
jednu LAN (obe gigove NIC).

testovat na LAN samozrejme muzu ale tim si otestuju maximalne jak mam
rychle NIC na PC a jak mam rychlej switch - packety jdouci v ramci LAN
site na router vubec nedorazi

to vubec nemluvim o tom, ze na LAN segmentech se nesaha do packetu kvuli
vyhodnocovani pravidel FW a IDS, ktere ma velkou rezii

--
S pozdravem
Radek Vicek