chyba F0 AEG myčka

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Leden 19 15:21:18 CET 2011

Mame mycku od AEG neco Silence (poprve a naposled) a asi pred dvema lety
nam zacala podobne blbnout - kod uz si bohuzel nepamatuji - da se to
zresetovat nejakym dvojhmatem na tlacitkach programu.

Nicmene duvodem byla opravdu voda vytekla dolu do podstavce - je tam
udelanej takovej lavor takze na podlahu nic netece. Pokud jsou uniky
vody male tak ta voda stihne mezi mytim vysychat (za den bez problemu).
Jakmile to tece vic tak je tam instalovany plovak, ktery vyhlasi chybu a
zablokuje mycku.

Kdyz jsem na to prisel tak jsem se hrozne smal, protoze na hromade
forech se pise o tom, ze je tuhle chybu mozne odstranit naklonenim mycky
na pravou stranu v uhlu cca 45st a neni treba utracet za servis. To
samozrejme na cas pomuze protoze voda se premisti mimo mycku. ;-)

Problem je, ze ta nase mycka tece v pertlech te nerezove skrine - jsou
tma dva vodorovne pertly - zrejme si vyrobce neveril a tak ty pertly
jeste namatlal lepidlem (takovej sliz pruhlednej) a pres to jeste
nalepil odhlucneni - penovku.
Otrhal jsem tu penovku a bylo krasne videt jak se pri myti delaji v
pertlu malinke kapicky, ktere tecou dolu do te plastove vany.
Jelikoz to bylo na vymenu mycky tak jsem zkusil zoufalou vec. Vzal jsem
dusi z kola, rozstrihnul ji a ziskal tak pas gumy. Pertly jsem ocistil
od vsech moznejch slizu co tam byly, natrel gumu i skrin chemoprenem
extrem a ten pas z duse tam nalepil - pri lepeni jsem ho napinal a
prihlazoval.

Kupodivu to od te doby ani nekaplo a stale to tam drzi. Tak si
zkontrolujte zda vam to take netece v tech pertlech. To ze mycka
vypousti poznate hned - udela to hned po zapnuti a teprve pak zacne
napoustet.

Radek Vicek