OT - Vodafone (treti dil)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 17 19:51:59 CET 2011

 17.1.2011, 19:43:02

Ale mne (nebo PZ) jako zakaznika vubec nezajima odkud kam firma
prechazi nebo neprechazi a jake s tim ma nebo nema problemy. Stejne
jako vodafon nezajima, ze jsem minul mesic lezel se zlomenou nohou, ze
mne vyplachla povoden, nebo ze zamestnavatel uz 3 mesic misto platu
posila jen 30% zalohu. Odebral jsem jejich sluzbu, tak musim radne
zaplatit a kde na to vezmu je muj problem, ne jejich. A stejne tak, ja
za svoje penize pozaduji radne sluzby a nezajimaji mne jejich
problemy.

Kdyby (nejen) vodafom venoval polovinu usili ktere venuje sebechvale
skutecnemu reseni problemu, jiste by to u nich vypadalo jinak.

No holt sem se asi narodil ve spatnem stoleti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz