Re: SIP client s fcí auto-answer

Michal Brzek hw na medoro.org
Pondělí Leden 17 13:14:45 CET 2011

Ahoj,
	PJSIP jsme už na jeden projekt upravovali a nakonec jsem problém
vyřešil instalací Asterisku, který požadované funkce uměl sám. Raději
bych volil jiné řešení, než úprava PJSIP. Vyzkouším tuto radu a
uvidim. Pokud máte někdo další nápady tak se pochlubte.

Moc díky za rady.

S pozdravem Michal Brzek

MEDORO s.r.o.
Arnošta z Pardubic 2789