SIP client s fcí auto-answer

Michal Brzek hw na medoro.org
Pondělí Leden 17 10:16:32 CET 2011

Ahoj,
	potřebuji udělat jednoduchý vyvolávací systém pracujícím s ústřednou
Asterisk. Problém je následující:
- sestřička zavolá ze SIP telefonu na vyvolávací systém
- dojde k přehrání "gongu" v čekárně
- automaticky se příjme hovor
- sestra hovoří...

	Problém je, že zatím vyzkoušené SIP klienti umí pouze funkci auto-
answer bez toho, aniž by např. jednou "zazvonili" a tudíž by pacienti
v čekárně nedostali upozornění o chystajícím se hlášení sestry.
Napadlo mě, že bych vytvořil v SIP clientovi 2 účty. Jeden pro
vyzvánění a druhý pro hlášení, ale tam jsem narazil na to, že zkoušené
SIP klienti používají stejně nastavení pro všechny účty. Zkusil jsem
pustit i 2 nezávislé SIP klienty pro vytvoření 2 účtů, ale tam jsem
vždy narazil na nemožnost zdílení prostředků (zvuková karta, porty
atd...).

	Optimální by bylo, aby SIP klient fungoval pod Ubuntu 10.04 (GNOME).
Případně se nebráním ani Windows, nebo použití nějakého SIP telefonu,
který by tyto funce uměl.

Předem děkuji za rady.

S pozdravem Michal Brzek

MEDORO s.r.o.