Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Leden 14 04:45:11 CET 2011

Zdravím,
  zde byl problém trošku jiný, setrvačník šel velmi ztuha - zatuhlé mazivo.
Po prostříknutí WD40 , odsátí sajrajtu, který z toho vyběhl (jak drcené uhlí)
a máznutí jemným olejíčkem už rychlost drží jak u quartz direct drive :-).
  Jinak máte pravdu, převíjení zlobí u této řady značně, začne prokluzovat
ten plochý řemen od motoru a občas i spadne, když je trošku více místa mezi
vrchem těch řemenic (které nemají žádný rantl) a krytem stroje. Taky mám B4
a ta to dělá... Nebo prokluzuje jiné mezikolo při převíjení doprava... Inu,
třímotorák to není :-). Zato ale měly celkem slušnou elektroniku, na rozdíl
od odfláknuté řady B5.
  Pavel