rozbaleni rar v cinstine

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Leden 13 21:09:49 CET 2011

Dekuji.
Na notebooku mi to jede, ale na stolnim ne e, pritom jsou oba ze
stejneho zdroje akorat s jinym aktivacnim klicem.
Na stolnim jproste regianal settings chybi.

Nicmene nedavno jsem si udelal scan nod32 online a mohu rict, ze takovy
brajgl s nastavenim jaky mi udelal,mi neudelalo zadne spyware.

Ale nejak si poradim.

LK