RE: Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Leden 13 21:00:39 CET 2011

Napada me, jesli ten magnetak ma vf predmagnetizaci, zkusit ji z toho pasku nejak rekonstruovat a pouzit jako referencni kmitocet, podle ktereho pak zpomalovat/zrychlovat. Nebo na to aplikovat vhodnou waveletovou analyzu a zjistit kolisani z ni.

Asi bych sice byl schopen to realizovat v Mathematice, ale chtelo by to hooooodne dlouhe zimni vecery, ktere fakt nemam :((

Jakub Serych