OT: Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Leden 13 20:25:25 CET 2011

Zdravím,

> S nahrávkou sice asi nepomůžu, ale i když....
> o jaké "perly" se jedná, třeba něco budu mít.

Schválně - jednu perlu vykřičíme do listu, už to sháním leta a zatím ani ťuk.
Bjorn Skiffs - Michelangelo - English version (švédská verze se dá občas na
netu najít). Nahráno tipuji kolem 1975 - 6.

U dalších "perel" bohužel neznám ani interpreta, ani název písně, zvláště když
je to třeba orchestrálka, která se kdysi hrála v rádiu třeba jako "filler",
když se čekalo třeba na časové znamení. Kdysi jsem jí měl plné zuby a dnes,
když jsem ji slyšel po nějakých 40 letech, jsem měl slzy v očích, možná to
taky znáte, alespoň pro mne je hudba úžasný "pointer" na období, kdy jsem ji
slýchával, najednou si třeba i vzpomenu, co jsem měl ten den k večeři, jak jsem
nemohl hnout s těmi hnusnými trojčlenkami (které dnes dětem s radostí
vysvětluji) a že jsem se těšil na prázdniny :-). Říká se tomu regrese a
psychoterapeuti si za to účtují těžké prachy :-).

Pavel

> Klidně soukromě, třeba je to jednodušší cesta.
> IRC = inkrementální rotační čidlo.

Aha :-). Děkuji, to už vím :-). Tak to mi taky nepomůže.