OT: Dynamická korekce rychlosti zvukového záznamu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Leden 13 19:51:50 CET 2011

Aha, sorry, je to moc dlouhy abych to cetl soustredene ;-)
Tak tady by me zajimalo, podle ceho by se to "chytalo"... Nebude v
nahravce nejake sotva patrne zvlneni od predmagnetizace (38kHz tusim) ?
To by se mozna dalo omerit.