Re: rozbaleni rar v cinstine

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 13 16:51:43 CET 2011

Doinstalujte si čínštinu do windows. Implicitně se neinstaluje (asi kvůli lidem, co šetřej každý mego), ale já si ji při instalaci win vždy zaškrtnu, protože stránky s čínským obsahem jsou přehlednější, když vypadají tak jak mají - sice tomu stejně nerozumím, ale lépe se v tom orientuje :-)

Zkusil jsem otevřít ten rar obyčejným winrarem a normálně funguje.

PH