rozbaleni rar v cinstine

Čtvrtek Leden 13 16:07:09 CET 2011

Treba timto http://www.altap.cz/salam_en/index.html
ale  jak na to koukam i nazvy cabu jsou v cinstine |úLűMODBUS=Ęđ+.CAB
tak jsme zvedav co na to setup.exe, nicme i ten cab umi Salamander
rozbalit
, i program je pak v cinstine, tak doufam, ze zvladate alespon
kantonsky dialekt :-)

Martin

Zdravim
K frekvencnimu menici jsem dostal odkaz na ovladaci software
http://www.jinlantrade.com/Stock%20files/HLP-AC.rar

Nicmene kdyz ten rar rozbalim, tak nektere soubory a adresare maji
otazniky, asi jmeno souboru a adresare v cinstine.

HLP-AC.rar  rozbalit winrarem jeste jde, ale obsahuje soubory, ktere pak
hazi error protoze jej pochopitelne windowsy nenajdou.
Prodejce jsem kontaktoval, ale poslal mi ten samy odkaz :-)

Muze mi nekdo poradit co s tim, jak spravne rozbalit a spustit?

1000x diky
LK