OT - Vodafone (pro zmenu)

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Leden 13 15:22:40 CET 2011

Zkuste ještě tu jejich Samoobsluhu.

Já jsem koupil SIM Vodafone holce k vánoců. Sice byla aktivní, ale do
samoobsluhy jsem se nedostal. Zavolal jsem tedy asi za týden na
infolinku. Musel jsme tam nadiktovat, kam jsem všude volal, co je to za
kartu, atd. Je to předplacená karta. Po cca 5ti minutovém výslechu
slečna prohlásila, že mi nastaví heslo, a za 5 minut to bude fungovat.
Nefunguje to dodnes.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info