Re: domácí bezdrátový audio přenos

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Leden 13 14:43:13 CET 2011

Moduly jsou pekne, ale nevite jestli to nerusi Wifi?
mam doma sadu bezdratovych kamer z vyprodeje od flajzara a ty spolehlive
wifi zarusi.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 13, 2011 2:27 PM
Subject: Re: domácí bezdrátový audio přenos

Nejjednodušší je použít třeba tyto moduly:
http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=61433
http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=61432

Další možností je bluetooth. Např. BlueGiga dělá několik typů modulů, které
jsou pro audio vhodné. V serveru by pak měl stačit nějaký obyčejný USB
dongle. Ale momentálně si nejsem jist, zda jich obslouží víc najednou.

Nebo nějaké ty wifi routery, dodělat do nich zvukovky, nahrát vhodný
firmware, ... no asi bude nakonec levnější bazarový/inzerátový mobil s wifi
nebo bluetooth, přičemž kvalita a výkon sluchátkového výstupu často stačí k
přijatelnému ozvučení menší místnosti bez dalšího zesilovače. Nebo třeba
takovou Nokii 5800, kde jsou i nečekaně dobré reproduktory. Ale tam zas ani
bazarová cena není tak super, krom kusů s prasklým displejem, což by pro
daný účel taky stačilo, jenže těch zas neseženete víc najednou.

PH