Dobijeni baterie pri pojizdeni

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Čtvrtek Leden 13 11:26:48 CET 2011

jen nahodou jsem narazil na akci v lidlu
http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz/hs.xsl/index_15827.htm
ta nabijecka ma docela dobre recenze, nema nekdo osobni zkusenost?
Zajimalo by me prave ono oziveni.

S pozdravem

quasimodo

www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

Shanim utopenou, nebo jinak poskozenou Nokii 6720 classsic