ot: aky antivirus?

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Středa Leden 12 20:00:44 CET 2011

Neco podobneho jsem uz na netu potkal, ze se lide nepekne vyjadruji o
bezpecnosti PHP. Mohl byste to prosim trosku priblizit i pro nas co se
tomu nevenujeme primo? Pripadne jake technologie jsou bezpecnejsi a
vyplati se jim venovat cas?
Nevi nekdo co to je za programovaci jazyk, kdyz maji web stranky
koncovku cfm? Parkrat jsem si toho vsiml, ale nic se mi nepovedlo dohledat.

Petr Tosovsky