OT - Novinky na nasi poste

Středa Leden 12 15:50:01 CET 2011

Jak, vyzvedávat ve městě? Přece když poštu zruší, neznamená to že tam
přestane jezdit doručovatelka. I kdyby měla jezdit z Prahy. Já to mám s
poštou celkem v pohodě, až na nějaké drobnosti. Buď jsem doma nebo ve
firmě a pošťačka ví že když nejsem na jednom místě, najde mě na druhém.
A ty drobnosti - mají nějaký super program :-) na sídlišti mám poštu
kousek a s balíkama, natož na dobírku se nenamáhají. Takže si pro to
dojdu.  Problém je, že oznámení do schránky dávají až druhý den. Když
něco potřebuju brzo, ve sledování zásilek koukám kdy to bude na poště.
Vyzvednu si to a přesto mám tu cedulku druhý den ve schránce. Psal jsem
jim to už asi před 3 měsíci a odpověděli mi, že připomínku předali
nějakému jejich IT pracovníkovi. Od té doby to funguje stejně jako před
tím...
Anděl