ot: osciloskop kviz

Středa Leden 12 13:34:43 CET 2011

2011/1/12 Pavel Poucha <papouch na papouch.com>:
> K tomu jen poznámka: Toto pravidlo zavedla před časem Itálie -  že potrestá
> i toho, kdo si koupí padělek. Prvním případem byla rakouská (nebo německá
> turistka), která si koupila nějaký padělek od afričana někde na pláži.
> Dopadlo to tak, že Rakušánci se naštvali, bylo kolem toho trochu rozruchu a
> italové toho nechali.
>
> Stejně mě vždy dojímá, když vidím v TV, jak se celníci hloupě honí s asiaty
> a přitom největší česká aféra Apetito/Apetitto nakonec vyšuměla do ztracena
> (jak jinak). Kupodivu nikdo sýry nezabavoval, neničil, prostě se doprodaly.
> [...]

Tak tu jsem vůbec nezaznamenal, zato změnu názvu sejra jsem zaznamenal
a tak nějak jsem nepotřeboval žádnou kampaň, aby mi došlo, že je to
ten samej.

Jak má vlastně spotřebitel poznat, že se jedná o padělek? Nota bene
když řada lidí vůbec neřeší značku, počet pruhů nebo velký logo přes
prsa, prostě si koupí tepláky nebo mikinu a zajímá je cena a možná
barva ;)

P.K.