ot: osciloskop kviz

Středa Leden 12 12:19:19 CET 2011

Boze, co se tu dnes clovek jeste nedozvi.
Kdyz nekomu ukradnou auto tak sice nema auto, ale stale je jeho
majitel a chybi mu, tedy kdyz je auto nalezeno neni zabaveno, ale
vraceno majiteli.
Kdyz si koupite vic addidas tak jste majitel vy a vazne neni duvad
vase obleceni komukoliv vracet, je to vas majetek.
Chapete ten nebetycny rozdil?

Matin

>Samozrejme! Napriklad u aut to tak funguje. Koupite v bazaru auto a je plne na Vas, abyste si overil, ze neni kradene. Pokud je, a policie Vas dohleda (nebo pojedete treba do zahranici a zjisti to podle seznamu hledanych aut pri nejake namatkove kontrole na hranici nebo nekde po ceste), nebude ji zrejme zajimat, ze jste si ho poctive zakoupil. Proste Vam ho zabavi a vy se pak klidne sudte s prodejcem.
Proc by totez nemelo platit u falzifikatu z trznice.

Ja osobne mam za jakekoliv situace pred ocima jedine pravidlo, ktere
mi snadno pomuze rozeznat poctivost temer jakekoliv transakce: "Pecena
holoubata z oblohy do huby nikdy nepadala a padat nebudou."

Jestlize mi nekdo zacne nabizet nejake "pecene holoube", at je to
banka dopisem "Vazeny kliente, moc si Vas Vazime a nabizime..." nebo
Vietnamec s trickem "cim vic pruhu tim vic Adidas" za 1/10 bezne ceny,
a priori to odmitnu a zacnu peclive analyzovat, v cem muze byt figl a
kdo me na cem chce odrbat. Radeji koupim poctivou a drahou vec a nebo,
pokud na ni nemam, ji rad ozelim, nez abych sebou nechal zametat
zlodejema.

Jakub Serych

Daląí informace o konferenci Hw-list