[OT] Anti-cena za design: Hewlett Packard (notebook a COM port)

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Leden 12 12:02:13 CET 2011

Stejny problem ma i TOSHIBA TECRA, ale poucen jsem si koupil prodluzku pro
seriovou mys
(pozor, je treba vybirat tu, jenz nema sroubovane konekrory).

http://interlink.tsbohemia.cz/kb-kabel-prodluzka-mys-9m-9f-20m_d64224.html

Pozor, v TSB neni jistota, ze pokud si objednate to co vidite, tak to
skutecne dostanete.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158